УАЗ Patriot: рибарят става по-комфортен

Main October 9, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 28505 views | no comments

Мнозина подценяват старите „уазки“, но темповете, с които руснаците обновяват Patriot, не са за пренебрегване. Всъдеходът бе подложен на поредния фейслифт и вече се радва на далеч по-съвременна и мощна аудиосистема, която даже възпроизвежда файлове от SD-карти, адаптивни светлини, антиблокираща система от Bosch, при това от девето поколение, препрограмиран е блокът на управление на 4х4 трансмисията. При изключване на двигателя вече не се включва понижаващата предавка.
Нови фарове
На резервната гума гордо се мъдри надписът PATRIOT, както се казва – уляновците вече не се срамуват от произведението си. Обликът му не бе променян от 2005 г. насам. Но ето че той вече се сдоби с нови фарове, а в базовото оборудване са включени и дневни светлини, които са светодиоди в топнивото. Стоповете са придобили модерната разтичаща се настрани форма. Променени са и броните, които вече са фиксирани не към рамата, а към каросерията. По този начин „патриотът“ вече се е избавил от 2-сантиметровите цепнатини. Нови са и солидните фарове против мъгла, нови са праговете, които обаче не отнемат от клиренса, сложени са допълнителни светодиодни стопове. С новата активна антена слабият радиосигнал би трябвало да остане в миналото. Руснаците се гордеят и с друго – влепените стъкла, с чиято помощ вече ги няма грозните уплътнения.
По-големи колела
Страничните огледала най-сетне се прибират, затова са станали и по-големи, а и са допълнени от допълнителни мигачи. Най-сетне феновете на „уазките“ ще могат да поръчват Patriot с 18-инчови колела, което е опция. Със старите 16-инчови автомобилът приличаше на тромав гигант с малки крачета.

Все по-представителен
Като цяло автомобилът е станал по-представителен. В следващите си превъплъщения той ще се сдобие и с мултифункционален волан, а топверсията е с подгряване.
Тъй като интериорът бе обновен преди две години, вътре не биваше да очакваме кардинални промени. Но все пак са се събрали немалко подобрения. Седалката е станала по-удобна, и най-важното – не ни се налага да отваряме вратата, за да я регулираме!
Приборният панел е доста по-весел с червено-зелените си скали. Там се мъдри и новият дисплей на навигацията. Откриваме и дългоочаквания датчик за външната температура. За тавана са използвани съвременни светодиоди с различни режими на осветяване. Топверсията е и с доста технологична мултимедийна система със 7-инчов сензорен екран.
На фона на всичко това унилият черен лост на механичната предавателна кутия изглежда доста нелепо. Още през декември Patriot ще се сдобие с нови, по-елегантни панели за вратите.
Две спални места?
При желание купувачите вече ще могат да организират и две спални места, опция, която ловците и рибарите вероятно ще оценят високо. Просторът на втория ред седалки е завиден, има достатъчно място за коленете. Самият „диван“ е олекнал с 16 кг и е преместен назад, така че да се спечелят едни допълнителни 80 мм широчина.

Контакт в багажника
Той е пораснал с няколко сантиметра на широчина, щората му вече е с твърди кантове отстрани, а вляво забелязваме 12-волтов контакт, в който можем да включим компресор, прахосмукачка или преносим хладилник.

Сякаш и УАЗ искат да придадат по-рафиниран имидж за инак грубоватите си модели и да ги настроят според изискванията на редовите граждани, а не само на рибарите и ловците. Така че задното окачване е със стабилизатор за напречна устойчивост, при завои ще се чувствате по-комфортно. Преди броени месеци руският производител монтира и подобрен хидроусилвател, който подобрява точността на управляемостта.
Повече подобрения в близко бъдеще
Краткосрочните планове на УАЗ предвиждат въздушни възглавници, стабилизираща система, темпомат и др. Накрая ще започнем отново да купуваме „уазки“ не от някаква глупава сантименталност или заради ниската им цена, а защото Patriot се опитва да стане наистина достоен автомобил.
P.S. Знаете ли каква е площта на завода на УАЗ? Цели 300 ха, и то още от време оно.
ПЛЮСПрез последните години Patriot стана приличен автомобил и продължават да го подобряват
МИНУСРазходът на бензиновите двигатели е все така висок

 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...